Monday 17 October 2011

~RINDU~

 tgh on9 fb (hobi tiap2 kali on laptop,) tetiba munir msg


munir : :(
aku    : npe yang?
munir : rindu
aku    : alololo...akk ke?akk pun! *seb bek laki aku g kedai..jom o9 meh!(dlm ati pehal dia nehhh??)
munir : munir ada study group nehh..
aku    : then?
munir : xboleh o9


hmmm..pelik adik aku nehh  *adiklaa sb kitorg da jnji jd adik badek kannnnn....hik!br je gaduh mlm td kot ,da rindu lakk...nape dia neh???abaikaaannnnnnnn~~

tiba-tiba dia msg g


munir : no one same like u la kak, huhu...(skali je ckp, pasni xnk ckp lg dh)
aku    : mmgla!ne de org yg sama kannnn...ko npe munir???*weird
munir : hahahaha,saje jelaaahhhhh.bye




~~eeiiiiii......ko da wat aku musykil, pstu ko "bye" cggitu jek????huh!!mmg nk kene lempang dia nehhh.... *tp xsgup nk lempang, sb akak syg munirrrlaaaaa...:)


comel je kannn???cm kanak2 spastik plakkk...

org tamak selalu untung..untunglaaaaa~~~*hp mahal tajaan JPA

wat la posing cne..ttap comey ok

mnde nie la yg wat aku ngess bila dia xde..*rugi ayaq mata psai ceq smbung blk SKP  wuhuu~~



 p/s : munir, ko xyah ulang blk...ari2 aku leh tgk apa yg ko type td..ahahhaahaaa!!!


~Keraguaaannnnn ini...... bukanlah padamu
Perasaaaannnnn hati masih rindu
Kekalutaaannnn ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilaaangannnnn
Kehilanganmu


terus tingat iklaann rayaaa...sebijik org dlm iklan tu cm muke kauuuu munirrrrr!! ahahahhaahaaa :D

No comments:

Post a Comment