Sunday 26 February 2012

happy besday pidot!

curik pict dia nehhh....(muke nakal!) ahahahahaa!!!!!!!




~happy besdayy to youuuu
happy besday to youuu
happy besday to pidottt
happy besday to you!




yes YOU!! 





happy besday pidot...smoga pjg umur murah rezeki..happy slalu ...(haha!aku bajet besday dia nehh esok....rupenye arini nehh hewhewhew...) anyway aku doakan ko sukses dlm kehidupan....dunia akhirat!

actually, aku bangga arr dpt kenal ngn ko annn....diam xdiam da nk setaun jugak kenal ngn ko nehh...siap penah remove jd friendlist haha! tp thanks sb add aku blk hewhewhew...bkn ko je penah kena remove, munir pun kene jugak haha!(keji)

so sepanjang kenal dkat staun neh, da mcm2 mnde dah kita lalui...bergaduh..berbaik....bergaduh lg (xfhm aku huhu), pastu baik blk....tp hrp2 perhubungan persahabatan nie kekal smpai akhir hayat....xpenah kot aku kwn ngn lelaki yg muda dr aku tp leh serapat nie...da cm adik badek ( tp ngn ko xsempat lak nk wat upacara bakar colok jd adik badek haha!vengongsss!) so aku hrp persahabatan nie xkn putus smpi bila2 :)









mula2 kenal....


baekkk sgt....


da lama kenal........ asyik nk gaduh je haha





 thanks jugak sb jd kwn aku....aku sentiasa ingat jasa2 ko tu...huhu








p/s: happy besday friend! :)

No comments:

Post a Comment