Thursday 24 May 2012

muka seiras~

dulu2 ms kt uitm perak aku ada kembar seiras..org kata laaa aku ngn dia sama..tp xpenah rs sama pun...then dia pindah uitm arau, pastu xpenah jpe dia pun..

then ms jd gstt kt sek men meru, ada gak cikgu2 yg confuse aku ngn sorg gstt nehh..nama dia fatin afifi...nk kata sama, xjugak kot! tp ramai yg kata kitorg seiras...ms bwk dia g kenduri kwen zakiah pun, si zakiah kata muka kitorg sama...part xbleh blah bila "badboy" pun pernah slah lambai kt fatin ms kitorg kt kantin sb dia bajet fatin tu aku...(amboihhh!! ada chance aku nk cr pengganti nehh haha!)

bru2 nehh jpe dia blk kt fb! untunglaaa dia dpt serap jd cikgu...aku je xde rezeki kot...da nmpak berisi sket dia...so upload pict dia just nak compare aku ngn dia...sma ke???


comey ann?

fatin afifi


errkk...tp xsamapun khenn?? huhu....

p/s : tringin nk jpe faezah elai..sama x?? kehkehkeh..(ketawa ttup mulut)

ehh asal faezeh nehh lg cerah???edit lettew huhu;p

4 comments:

  1. kakak aku yg sorg ni mmg HITAM!

    ReplyDelete
  2. munir dh pakai SPF130, munir dh lagi putih skang!

    ReplyDelete
  3. xpe..nt akk beli sunplay jugakk..lg berseri dr kauu nyahhh!tgu je laaa.hik

    ReplyDelete