Thursday 7 March 2013

Berdarah Hidung!

Dok leka melayari muka buku harini, tetibe rasa nak pitam bila view video ini...OMMGGGGGGGGGG!!!!!!!! Kenapa comel sangat nehhh nokszzzzz??? Ahahahahahaaa!!!!! Very gampanglicious sangat hokeyyyyy!!!!! Pitam aku tengok dia dok taranum-taranum ngan part chorus!! Ko jangan giler-giler, kak senduk komen baru tawwww!! 

AWASSS!!
LOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!


 


Aku syak laa khennn, sebenarnye ada lipan dalam baju die...Sebab tu huru hara masa part chorus tuuu...tapi memang berdarah hidung aku tengok video nehhh hahaha!! Anda pula bagaimana????:D


4 comments:

  1. mamat ni, eh salah,minah ni dah ada single baru kat youtube, ce tengok..tp yg ni lagi best lahh.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. khennnn!!!!!!mula-mula okeyy je feeling2 hadek2,skali part libas2 baju sampai nak tercabut kepala tu mmg hazabedahhh ahahahahaha!!=D

      Delete
  2. kelleszz! bibir dia seksi chuolsz, ce tanye mane buat??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah...dia housemate aku khennn..nt makk tye ye noksss....*mcmlaa aku kenal dia khenn

      Delete