Thursday 30 May 2013

ISTIADAT KONVOKESYEN KE 78 UiTM

Hahahahaa!! Bengsss tauuu adik kesayangan suruh parking kat Dataran Pahlawan..Padang Kawad la nokszzz!!! Dataran Pahlawan tu kat Melaka...Ahahahaaa!! Very derr &^%$# tauuuu dia nehhh....


Wahhhhhhh!!! Bersemangat sangat tengok kawan-kawan letak gambar konvo sebagai Profile Picture kat Facebook...Ada jugak yang dah hapdet entry.. Aku jugak laa yang ketinggalan -_-'


Ahad lepas 19 May 2013, Hari Konvokesyen untuk aku dan kawan-kawan (kawan-kawan ke hadek-hadek uollszz) mendapatkan segulung ijazah.. Orang lain sume happy, tapi aku dalam masa seminggu hingga saat konvo tu sangat stress.. Maybe sebab aku dah pernah kerja, so konvokesyen bagiku adalah biasa dan hambar...Yang aku mahu adalah kerja tetap..huuuuuuu.....

Serius sangat takde mood untuk konvokesyen....Boleh pulak aku datang ke DATC tu kul 2.00 pm..Sepatutmya kul 12pm  dah duduk diam-diam dalam dewan ittew.... Maka haruslaaaa tergolong di antara geng-geng yang bermasalah dan lewat gilaaa hohoho...(Ayu kalau fikir Ayu datang lewat, Kak Ct lagi lewat huhu) So aku dok dengan Peyjal, Faiz (Selamat Pengantin Baru yaw) dan Idzul Adham phewww.....



Time cenggini, time tu laa nak berjerawat bagaiii...haihh..


Suasana dalam DATC

Sepanjang upacara tu, aku dok menyembang je laaa khenn...siap wechat wasap ngn member lain sebab dorang sume risau aku tak datang-datang lagi katenyeee padahal aku dah masuk dah dalam dewan tu cuma tak dapat duduk ngan dorang (Tq Ct and Khatty sebab concern sangatt dengan mak jemahh) Tapi seriuslaaa aku cume suka part amek scroll tu je eh...


Yeayyyy!!! *Time nie je laa happy nyerr punnn



Pastu adalaaa amek gambar dengan kekawan.... Bajet boleh jumpa sahabat handai semua, sekali hamek kauu, masa keluar je dah macam kat tanah suci Mekah dah aku rasa, (ewaahhh...macamlaa pernah pergi khennn) sebab terlampau ramai! Nak jumpa family sendiri pun dorang tersesat-sesat sampai dua jam aku dok cari dorang...



Habis cair dahh mekap sume







Syukurlaaa dah 2 tahun berhempas pulas nak dapatkan degree, akhirnya tercapai jua hajat walaupun lewat gila tak seiring dengan kawan-kawan yang sama umur dengan aku heeh..Sekarang masa untuk mencari kerja... Ya Allah Ya Tuhanku, Kau permudahlahh jalanku Amiinnn...




 




6 comments:

  1. "masa keluar je dah macam kat tanah suci Mekah dah aku rasa"

    Hahahaha kelakar la kak ct! XDD memang betul pun. Ramai gilerz org. Kak ct umur berapa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. khennn...sumpahhh ramai sangat kann ayu???stress betul ptg tuu hewhewhew...erkkk...umur???sebaya ngan En ZAkwan!=32;p

      Delete
    2. Laaaa omgggg tak tahu pun! Hehe ingat tua setahun dua.. sebaya en zakwan rupanya..berbeza sgt dgn dia :D

      Delete
    3. Heee....malu titewww hahahaha!!Da join ngan bebudak muda, perngai pon da terikut korang ehe;p

      Delete
  2. wah dh convo ko yer. xtau pun! kalau tau leh bg bunga taik ayam curik tepi jalan hahaha....tahniah!!!!!!!!semoga cepat dapat kerja yg best2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah dah konvo..dok menghabiskan masa ke pck alam sajork...Alaaaaa...baek ko curik limau kat tokong cina bg kt aku, dpd ko nak rembat bunga taik ayam...bleh gak aku mkn wakakaka!! tq cik N...Semoga aku cpt dpt keje amiinnnnnn

      Delete