Monday 30 July 2012

BAWAL

Di satu petang yg hening......





Munir,
30/7/2012
"rindu ah kak...org2 tua kt sini sume xmcm akak..kedut2  je sama, perangai lain..haha!"




Apa dia?? apa dia??? ulang blk??? rindu??? AHAHAHHAHAA!!! vengongss punye munir!! tergelak aku kt opis nehh kau tau x baca ayat kedut2 tuhhh! hahahaa..opis??aikkk??kje mana tu?? Tadaaaaaa!! (sambil kelip2 mata mintak pelempang haha)


Well, aku now kje blk jd skp..tapi......tapi......TAPI! (nada ketegasan disitu )......bukan kje blk kt gym tuhhh....aku xkje dahhh kt gym tuhhh...heh...aku kje sebelah je ngn gym, HEP Rafflesia uitm pck alam...


Xpayahlaa nk cte camana ari 1st, life aku kt HEP ni bila terserempak ngn monster tuh...leh agak2 sendiri laaa kan betapa terbako nye dia bila aku kje blk...siap di callnye bos bru aku dan last2 dia kata "kalau nak sgt amek dia kje, amek jelah!" sambil menghempaskan telefon....leh nilai x betapa rendahnya interpersonal communication skill dia tuhh??? aku rs lebih molek kalau dia amek kelas INC kt department aku..biar dia blaja sket ngn Prof. Amer Syakir betapa pentingnya communication skill...( ko mst gelak ann bila baca psl org tua nehh, Ayio Kun?? mcm aku tergelak baca blog ko psl dia complaint ko nye slide!) hahah:D

tp syukurlah, setakat nie semua ok...aku punya kontrak pun sama cam skp lain, berakhir bln disember..dan yg paling best bila kak kam kesayangan bg coklat ngn brooch....mekacehh kak kamm ngeeeee~~




P/s : ahhh, persyaitonkann setan ittew....bukan dia jd bos aku skg nehh...





4 comments: