Sunday 15 July 2012

tomato

Aku mmg obses ngn tomato...rs cm comel sgt anyonyonyo! ngn bentuknye yg bulat...teksturnye yg licin..kaler merah....attractive..ahh!! sumelaa....(comelnye kamu teheee~)

pastu ada baca blog fatin liyana.. ada lak resepi guna tomato, terus teruja nk bikin spaghetti bolognese yg dia buat...actually aku xsuka sgt mkn spaghetti bolognese....masam!...laksa johor suka la! kehkehkeh...tp disebbkn dak patin tu msak guna raw tomato bukan prego, trus rs nk wat...ehh mmg sedaplaaa! yummehhh!~thanks fatin sb share resepi nehh;)





sedap....sedap...sedap! siap bleh rs tekstur tomato tuh sb aku potong besar2~


pastu masa bfast arituh, tringin nk makan nasi goreng tomyam..(ko da kenapa pg2 nk mkn nasi goreng tomyam??) huhu... siap cmpur skali tomato dlm nasi goreng ittew...sedap je! heheh:)






display lebey kurg cm spaghetti kt atas je huh! tabur daun bawang mcm tabur bunga di pusara bak kata cikgu vokey aku dulu haha!..(sb tu aku sek vokasional 2 mggu je hakhak! )


tomato ni kaya ngn folat, vitamin c serta potasium...hmm..napelaa dulu kecik2 aku xsuka mkn dia nie..klu x mst kulit cantik cm dia haih! xyah pkai Meiko...kan??


No comments:

Post a Comment