Thursday 9 August 2012

kehilangan


korang  penah tak rasa kehilangan?? like kehilangan seseorang yg korang rapat??? contoh kalau gi mana2, dalam hati mesti nk cakap "kalaulaaa si munir tu join aku skg kan bestt"...ni salah satu contohlaaaa annn...contoh je munir ko takyah nak pasan k!:p

tapi......memang sebenarnya dok tingat kat ko je laa nyahhh!! hahahahaa (ngaku jugak!) eeiiii...suka sgt nk g pktikal jauh2, akhirnyee aku buat vlog pasal ko huhu...(sila jerittt skgggg!!!!!!! :D)



Dialog 1

munir   :   Uit, pidot balik kg, pak long dia meninggal..
ct          :   ye ke??innalillah...si shawal nehh bila lak nak mati   
                  ekk??? kan senang kalau dia ada expired date.
munir  :    hahaahaha!!!...siot je akk ni...merepek ahh akk   
                  nehh...Munirkan ada expired date..
ct        :    *gulp (terus xterkata akuu..sumpahh ini tak lawak okeyyy) :(





Dialog 2 ( dialog lepas cite kat dia member nak pinjam duit )

ct           :     .....tapi kalau akk susah, ko tolong akk x???
munir   :     InsyaAllah..janji ni..
ct          :     ...maksud akk...kalau ko da keje SP Setia laaa....Ko 
                    tolong velanja akk x??
munir   :     okayyyyyyyyyyy...istilah tu xsuka! ahahaahaha
ct          :     ahahahahaaaaahahha!!!!






Dialog 3  ( nehhh paling besttt aku suka hewhewhew!!)

munir   :  kak, boring ahh akak xde... ( Ah terlepas lagi matila 
                 aku masuk blog pasni)
ct          :  ehh?? ahahahaha!! tu arrr, dah elok2 kat cni nak g 
                 jejauh lakk..jumjumatun tul ko nehh (sumpah       
                         aku  xtau maksud jumjumatun  men sebuttt jee haha...ayat ko la tuh!)



Dialog 4  ( yang nie dok cte cita2)

munir      :   cita2 munir simple je, nak kje kat Sp Setia, beli 
                     Myvi warna kuning.....dok umah dekat ngn akak....
                     haha!
ct             :   Hahahaha!! best2! myvi kuning tu cam taik je kaler 
                     dia..
munir      :   Cam taik jgn naek nt! nak jalan nek keta akak jer..


Ahahaahaha!! camana laaa aku x tingat kt ko nyahhh!! still bertekak jugakk  even jauhh..kalau dekat memang da tarik rambut ko yg macam dawai tuh...sumpah xsabar tunggu bukak sem! .Seriussssssssss!!













6 comments:

  1. hahahah suwit la ko munir (apa yg suwit pun aku x tau!)eh..eh...ni blog ko yer senah, aku ingat si munir yg punya (tetiba....)

    ReplyDelete
  2. suwit kannnnnnnn?????????rasa nk bg penampo je kdg2 kt dia sb dia suwit sgt!!Panggg!! haha!:D (ko toksah wat lawak liza, gelak aku baca komen ko nehh haha!)mmg laa blog i uollszz!!si munir mana ada blog...sb tu aku rasa besttt je membahan dia hahahaa!!

    ReplyDelete
  3. hahaha...jeng3! sape habaq xde blog???? rupe2nyer inilah keja dia rupenyerr!

    ReplyDelete
  4. dem!bila masa ko ada blog nyahhhh?????ahahahahahaah!!(matilaaaaaaaaa)

    ReplyDelete
  5. atim suka beli gula2,
    dgn aku jgn main gila! wahahhahahaha **evil laugh

    ReplyDelete
  6. wahh berpantunnnnnnn kauuuuu!!do i care??huh!

    ReplyDelete