Sunday 12 August 2012

My Besday


 
Semalam adalah hari lahir saya...Happy Besday To Me!!....Ya..baru saya sedar, sudah tua rupanya aku nehh...Dengan usia menjangkau 31 tahun..Amaigadddd 31 taun ok! Sampaikan terlupa besday sendiri....

Okeyy tua..tuaaa

Bayangkan orang lain yg  gigih tolong remindkan...Apakah maksud semua ini??? Ahhh...baru 31...
Muda lagilaaaa haha!:D

 Tergezut apabila orang yang kita sangka tiada blog, rupanya sudah memiliki blog untuk menghantui hidup kita...Matilaaaa......Camana ko boleh buat blog masa besday aku nyah?? Dan jugak comment dari Adib Putra.... Heyy u pun ada blog jugak ke?? Amaigadddd!!  ( sambil urut dada )....Semua nehh boleh bikin gwe terkejut lalu truss menjadi Hypertension + Hypertriglycridamia...

Eh??? *tetiba.....:D


Anyway thanks pada yang wish besday....Semoga saya dipanjangkan umur murah rezeki, tercapai semua yang dihajati...Ameeennnnnnnnn...:)





12 comments:

  1. tahniah dah tua! minumlah mono-p utk kesejahteraan hidup anda

    ReplyDelete
  2. foineee!foineee! aku da cecah 31...tp ko rs ko mampu tak smpy umur 31 x??*ehem...batukk skett...:P

    ReplyDelete
  3. hepi besday!!!!!!!!!! knp ko rasa tua! aku rasa aku sentiasa muda (gitewww)hahahaha...smg pjg umur murah rezeki happy2 selalu...

    ReplyDelete
  4. tq2 cik N!!!...(rs tua sb kurang daya ingatan smpy xingat besday sndiri hakhakhak!)

    ReplyDelete
  5. blog akak ni mmg kosong jer eh mcm rumah hantu? harap je blajar art n design..sia2

    ReplyDelete
  6. munir : Less Is More - By Robert Browning, 1855

    ReplyDelete
  7. nak bagi proverb pon zaman tok kaduk punyer, 1855. eh org tua, kalau buat research, 1855 tu sah2 dah x valid tau!

    ReplyDelete
  8. ahhhh!!pedulik hape aku??ahahahahaa!!:D

    ReplyDelete
  9. dah malu lah tu!! (tgn didada, mata ke atas, lidah terjelir)

    ReplyDelete
  10. ko xyah nk skema sgtlaa munir...ko wat research pun menipu lctr ko jugak annn???ahahahahaaha..tettttttttttttt!

    ReplyDelete
  11. hakhakhakhak!!!(gelakk macam org jahat):D

    ReplyDelete