Monday 24 September 2012

Full House Setia City Mall

Hoii..da xde entry lain ke selain Fullhouse??? Kahkahkah :D


Okey..nak cite nehh....aku ni ada satu perangai...aku sukeee sangat makan! Pastu kalau aku suke kat satu makanan tu, aku sanggup makan tiap-tiap hari..Betulll!! Tak tipuuuuuuuu....macam dulu aku giler makan kuey tiau kat Madam Lim, maka setiap malam selama sebulan aku asyik makan kat sana sampai aku bosan, jemu, cemuihhhh and tak lalu makan.. Nak lalu tepi Madam Lim aku tutup hidung xlalu nak bau dahhh LOL...Sejak tu 3 taun aku tak masuk Madam Lim dah wakakakakaka:D

Dan sekarang nehhh aku gilakan pasta kat Fullhouse.....tentunya Spaghetti Al Funghi...... and now aku boleh  makan setiap hari sebab Fullhouse dah wujud kat Setia City Mall. ( Hoyeahhhhhhhhhhh!!!!* tepuk tangan!) And pesanan untuk L.E.E.D.Z.A , marilahh kita set time makan kat sana...aku banje...tapi weekdays time lunch laaa bolehh??? Murah skett...Teheheeee:)

Jom kita view picture Fullhouse di Setia City Mall....Okey janji.... ni last entry tentang spaghetti untuk bulan nehhh! (Diulangi untuk bulan ini...Bulan depan boleh cite lagi muehehehee)




Hoi xde tudung lain ke?? LOL

Spaghetti apa ntah lupe...Aglio Spaghetti tak silap..iolsszz kan tekak Melayu :P

Ice Lemon Tea!


Diakhiri dengan Chatime Choc Hazel ..HEAVEN!

2 comments:

  1. seb bek arini aku x lalu makan. kalau idak mau aku ambik 1/2 day g jumpa ko hahaha...ehem...ehem...ingat2 sikit awak tu bini org...kang ada mata yang melihat susah jadinyer....

    ReplyDelete
  2. da delete dahhh....hewhewhew....;)

    ReplyDelete