Wednesday 26 September 2012

ICHIBAN BOSHI

Semalam petang takde klasss so aku ngan Munir gi Setia City Mall..Plan nak window shopping je tapi tetiba terrr lalu plakkk depan ICHIBAN BOSHI and terrr singgah terus belek belek menu and tiba-tiba terrr rasa nak makan sushi..ehh...-_______________-'


Tempat nie sangat cantik okeyy....Macam dok kat Jepun lakkk....Pekerja mereka pun sangat friendly "Hye Israaaa!" and terus terrrr suka kat tempat nehh...( pasnehh bolehlaaa masuk dalam "Our List Peveret Restaurant" )

Cantik ouh tempat nehh....

Sushiiiiiiiiiiiiiii Omnommnomm!

Cantik annn???

Cantikkkkkkkkkk.....macam nak wat assignment kat sini je hewhewhew!

Telur ikann nehh sangat sedap!


Ni "Fried Salmon Skin" recommended by Isra ...Masa makan mende nehh aku ngan Munir pejam mata sambil cakap "Sedappppppnyeeeeeeee!"

Tadaaaaaaaaaaa!



So..jangan amek brown colour plate LOL!

Isra memang best sebab dia rekemen menu yang best2 je hewhewhew!

happy je dia nehh hehe:)

hye korang!


Wasabi ngan jeruk bawang putihh euwww!


Hi Israaaaaaaaaa!!!

yang nie ada udang goreng kecik2 hmm..okeylaaaa...

tak tau nama dia tp sedap!

yang nehh tunaaa apa ntah!sedap!

Green tea!

Aummm!



yummehhhhhhhhh!

sedap!

Weeeeeeeee!


So jangan buat-buat tergezutlaa kalau berat sudah naek 3 kg! (Ouh bila mau diet nehh?????)












2 comments:

  1. licin pinggan tu ko sental semuanya...mmmg istilah diet ko tggl harapan jer la. xpun termimpi2 je la diet tu kan....skrg aku dh x sakit hati tgk pic ko ngan mknn2 tu sume sbb selera aku tertutup buat sementara ni....sume yg aku teringin nk mkn dh dpt so aku jeling sebelah mata jer tgk pic ko ni hahahahahaha (gelak jahat!)

    ReplyDelete
  2. hahahaha!!!!memang lom sampai masa nak diet g nehh acane tu cik N????huhu....selera tertutup???huh tu zaman form 5 aku tuh...(bila laaa selera aku nak tertutup nehh haihh! )Semangat aku aku tgk makanan nehh hewhewhew!;p

    ReplyDelete