Saturday 26 January 2013

DEGREE SHOW GRAPHIC & DIGITAL MEDIA FSSR~EPIC!

Degree show hoi! Saat-saat ngeri masa assesment sampai sekarang dok teringat! Tapi alhamdulillah, sume berjalan dengan lancar...Degree show berlangsung seminggu (21-25 January 2013) di fakulti aku nehh....Semua department asses hari yang sama baik grafik, fotography, fine art, seramik, textile...Huh! Aku kena asses hari Isnin 1st day..Tukang asses adalah dari internal (lecture-lecture aku) dan external (omputih~).Dari pagi sampai kul 5.30 pm, barula nama aku dipanggil untuk internal assesment! External assesment tak sume terpilih..Tapi aku kategori yang bernaseb baik (bernaseb baikk ke hazabbb uollszz??) sebab terpilih dan omputih tu sungguh cool! Tapi errrr..... masa kena asses ngan  lecture-lecture aku tu memang hampeh laaa...sume bende dia nak kutuk...Tapi takpe.....itu sume saiko jer...Tabahkan hati -__-"



First Day Assesment

Taklimat sebelum assesment


Buat-buat happy padal hazabb menunggu!

Anak didik mak jemahhh.......bunga-bunga ditangan jahit sendiri....kelas kau noks!;p

Uchik...Sempoi je minah nehhh

Dekan kami yang prihatin...Prof. Mustaffa


2nd Day Assesment

iolss and my artwork...artwork camnehh pun dah cecah RM 300 gak abes! (print bunting ngan size AO memang abes duit huuuuuuuuuu~)

Ikin, iolsszz and yana

Yana ngan artwork dia...bape dia abis tak taulaaaaaaaaaaa plak khenn...

Tak paham nape happy nau aku..Owhhh..sebab aku dah asses semalam haha!...tu pasal pakai jeans ngan tshirt je....datang nak bagi moral support kat member2 katenyeeeeee...


Last Day Epic

Berbaju Epic semuanyee....

Alex...Artwork dia memang superb and terpilih untuk simpanan FSSR...congrats beb!


Iolsszz ngan addah, zul and fira...


Kek Epic! super kecik and cam tak cukup jer! Eh


Cukup ke errr?? Student ramai kott



Lepas nyanyi lagu "Allah selamatkan kamu", kek nie pun dipotong so berakhirlaah Degree Show kitorang tapi pastu dorang simpan balik dalam icebox sebab cuma boleh makan kul 4 petang nanti..Apakahh??? Wargghhhhhhhh!! *Stress aku............ datang pepagi tapiiiiiii............adehhhh.....so plan lain muncul.........


"Munirrrrrrrrrrr!! Jom kita gi makan!"

No comments:

Post a Comment