Saturday 26 January 2013

MALAM PRA GRADUAN FSSR UiTM Shah ALam;)

Agak lama tak hapdet blog nehhh....Takpe, kita slow-slow hapdet......Kali nie nak citer tentang Malam Pra Graduan Fakulti Seni Lukis dan Senireka 2012 kat De Palma Hotel Shah Alam...Dah lama dah sebenarnye 4 Januari lepas...Tapi aku hapdet gaklaaa khennnn.....pedehal??? LOL...

Tema MPG kali ni simple giler..."Warisan Kesultanan Melayu Melaka"...Good! Tak payah susah-susah aku nak pening kepala nak pakai baju hape...Pakai baju raya pun bolehhhh......Tapi ada gak yang beriye beli baju baru bagai....time ni laaa nak melawa nye pun khennn...Sebab course aku nehh slalu pakai jeanss jee..hari jumaat pon lom tentu nak pakai baju kebangsaan....meehheee...



Tak dengar arahan....kena wat jalinan kreatif, kitorang gi wat ketupattt.....Ceh!




Fuhhh! Fuuhhh!




Aku suke gilak sama ini gambar! nape ntahh.

Tapi....ada jugak yang salah tema....meh kita view...

tetiba ada pengantin uollsssssssz!....:p
..................and miss arab!*nie mungkin isteri pedagang Zaman Kesultanan Melayu ehe:p
*Picture dari Hanif Ismail 

Tapi cantikkkkkkk khennn?? Even lari dari tema..tapi majority ikut tema laaaa khennn.....

Puteri Hang Li Po

Nelayan?? or orang kebanyakan?? ehe

Haaaa...yang nie bebetul ikut tema dah nehhhh....

Sultan in da house uollssszz!

 Time nie laaa baru nk kenal...Sebab tak sume pun aku kenal...batch kitorang ada lebih kurang 60 orang,
( ehh..yeke?? ) kelas ada lima tak silap aku, memeyyy arr tak cam! haha...Pape pun MPG malam tu memang best! Tak sangka....Da nak grad dah hoi!:D


No comments:

Post a Comment