Thursday 4 July 2013

BERTIGA LEBIH BAIK

Jumpa jugak usb aku khennn...Barulaa dapat transfer segala mak nenek gambo dalam fon nehh...Pheww! Cik N baca entry versi aku plakk k! hewhewhew.....


Last week temankan Cik N my besfriend sorang nehh gi KWSP kat Shah Alam tu...Lama dah tak jumpa, maka haruslahh memanfaatkan masa ini bersama-sama weehuuu!

Sebenarnya dia nak tukar penama anak dia sebagai pewaris harta.. So secara tak sengaja, aku nie jadi saksi lahh..Bukan naik saksi ye...Jadi saksi.....Kalau aku naek saksi mau aku mengucap "Asyhadu alla" depan  penjaga kaunterr ittewww wahahaa! Okehhh..Cukupppp...

Okehhh kehh.....Sambung balikk....Lepastu kannn, dok follow laa dia cari barang segala, pastu....MAKAN TIMEEEEE!! Yeahh dulu aku adalah makhluk yang paling teruja bab-bab makan nehh...Disebabkan diet, aku serba salah pulak nak makan nasi... Tapi dah Cik N belanjeww ittewww, ittewww pon makan jewww leww sebab nanti dah nak puase khenn.. Nanti itteww diet laa balikk...Anyway thanks laa belanje iolszzz, susah-susah jewwww, ittew maluewww!! *Panggg! -___-"




Liza a.k.a Cik N..*Kitorang dulu satu umah, buat perangai giler iron rambut pakai iron baju hahaaha!! pastu  pandai-pandai Kak Za create password nak masuk umah sebab malas nak layan kak Su tapi selambe jerr kitorang pakai keta kak Su tak gtau, bolehh??? *Ketawa tutup mulut!:D


Nasi Beriyani Ayam Merah JM Bariyani...Pak Anjang iolsszz pun ada bukak kat Setia Alam..tapi yang nie kat Tesco Extra Shah Alam..


Pastu kitorang gi plakk Setia City Mall sebab Cik N tak penah gi sana...Lagipun aku memang da penah niat nak belanja dia kat Tony Roma's kalau dia datang Klang...So sempatla kitorang exercise yakni solat kat surau SCM..Ye arrr, tadi bukan ke da makan?? Rosak diet aku kehkehkeh....Tapi takpe, demi sahabatku dunia akhirat yang sorang ini, aku tolak tepi diett ittewww yeahh!



Selalu pict iolszz putih suci je khenn sebab dok sebelah Munir..Kali nehh hambek kauuu!! Dok sebelah budak nehh, hitam legam aku LOL!



Dok memantau budak tecik!


Ehh..Budak tecik nie pun ada jugak join hahaaha! Sweet love of mine nehh memang bijak sgttt sebab picture dia yang tak cun dia gi delete..patutlaaa sikit giler gambar dia herghh!

Sambil tunggu order maen dam dulu..



Membunuh masa bermain dam ular!

Pastu menu sampai, apalagi usaha laa plakk menghabiskannye khenn...Tak payahlaa korang tanye apa menunye, sah-sah Fish N Chips jugakk peveret aku forever...Dengan Cik N sekali aku orderkan menu yang sama...Hahaahaha!! Gegeh tau nak sumbat makanan peveret bila perut da kenyang makan nasi...Tapi takpe diam tak diam abiss jugekkk...


I Luv U lahhh



Pastu balikkk...Part nehh klako kot sebab Cik N kena susun siap-siap sebab family dia ingat dia gi keje padahall.........Shopping yuhollszzz!! LOL...Tapi fun ahhh...sebab dapat jumpa! Nak tunggu reunion tak sempat derr....


Susun yaww!

Selamat jalan! Tc!


*Ada chance nanti kita kua dating gi keyhhh!! Daaaaaaa

4 comments:

  1. plan mesti baik cik ct oi!!!! sedap giler chip & fish tu. Serius aku pun sebenarnya dh x larat nk makan tapii disebabkan org tu nk banje kan gigih la habiskan jugak. TQ la..

    nnti ko dh kejer banje aku lagi yer ;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. U r wc! doa aku keje best2 nt leh banje ko mkn best2..hehehee:)

      *sedap ann fish n chips tu??aku dok order tu je xjemu2 heeeeeee

      Delete
  2. Waghhh craving nasi beriyani JM! Favourite dulu tu time belajar T.T sedapnya makan! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peveret ehh??sama laa ngan kawan akk tuu haha! leh geng!;p

      Delete