Monday 8 July 2013

Retro handset a.k.a Pop phone

Seriuss doe, aku rasa teruja pulak bila tengok blog Fatin Liyana pasal pop phone nehh...So dengan secara tiba-tiba kuasa Allah, aku dapat pop phone neh gedebuk! Turun dari langit.. 

Waaaaaaaa!! Keajaiban apakah ini LOL!


Retro handset yang styleee!



Memang style ahh menda nehh...Aku da macam orang jakun dahh sampai dengar lagu pon siap guna retro handset nehh.. Dengan adanye pop phone, tak yah laa aku kelam kabut nak selongkar cari dalam handbeg ajaib yang penuh segala barang..Ye dokk???... Buehehehe...:)



Siap kena kutuk gi bila aku boh dalam Wechat Moment..hahaaha!!



Fefeeling heret gagang public phone tanpa perasaan bersalah muehehee..* ihsan dari google pict

Mesti korang tertanya-tanya mana nak cari pop phone tu kan?? Ada orang kata kat Low Yatt ada jual dalam RM 60++ tapi aku dapat free sebab ada orang bagi..Tak tau plakk mana dia beli..Ada sesape yang nak beli??? So sape yang dah ada tu seppp skett!! Weeee...

8 comments:

  1. zaman batu ada telefon eh??? style la cik ct!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dorg tu dengki ennn ngan aku ennn...ahahaah!!ghasakk ahh kehkehkeh

      Delete
  2. Ooo curi kat public phone ek? Hehe mmg style. Sy bukan jenis gayut dlm tepon, kalau tak.. confirm beli jugak :D Selamat berpuasa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha!curi kt public phone jeww...selamat berpuasa Ayu:)

      Delete
  3. Sy mau sgt benda alah ni.....tlg belikan bole? Nak 2.. lg 1 nak hadiahkan dgn husband... emel la sy mn nk bli... nnorizal@gmail.com.

    ReplyDelete
  4. Saya pown nk jgk..kat mne ye ade jual? :) cantik sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sori lmbt reply...stakat nehh dah xde..klu ada sy gtau ea

      Delete