Thursday 4 July 2013

Pasta

Hari ni sepatutnya aku kua jumpa kawan kat SCM...Tapi tak jadi plakk sebab dia tak abis lagi presentation..Nak makan tapi on diet lahh kononnye so plan masak pasta je laa kot...Then selongkar peti ais tu jumpa udang ngan tomato..Ah cincai ahh...Wat simple-simple sudeyhh...Aku bukan makan banyak punn...Ewah!

Tengok! Udang pun 3 ekor jerk! Pasta tu pun aku pakai sikit je nganm-ngan untuk aku sorang...*Ada lagi tertinggal tak snap, keju Kraf single tu...



Resepi ni pejam-pejam mata pun jadi.. Panaskan minyak zaitun pastu saute udang pastu masukkan kiub pati ayam knorr sikit..Then tomato tu potong dadu campak je dalam kuali....jangan lupa campak sekali keju Kraf, then masukkan pasta yang da dicelur tadi and boh garam sikit je sebab keju tu pun da masin..Hiaskan dengan daun parsli..*tapi da takde selambe je aku boh daun sup..Ahhh ghasakkk..LOL



Tadaaaaaaaaaa.....




Banyak enn tomato sebab memang suka makan...



Hidangkan dengan air teh o ais plus cuka epal...Confirm dia potong lemak-lemak keju tadi buehehe....

Bagi aku yang pemalas nie sedap jekk...tak tau laaa tekak korang aha! Selamat mencuba :)

2 comments:

  1. masak pun dah westen2 sekarang ni. aku jer masih kg.com muahayhahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. gara-gara nak elak mkn nasi...makan western je laa nokszz..aha!

      *wehh mcm nak teraiii je resepi triffle..sedap ke??

      Delete